Hozzászólás ehhez my world

Ki is vagyok én?

Egy 22 éves, a világra nyitott, életvidám lány, hölgy, nő vagyok, akinek a lét eleme az utazás. Jelenleg a Budapesti Gazdasági Egyetem (korábbi BGF) hallgatójaként tanulok idegenforgalom-szálloda szakirányon, hogy egyszer én is diplomás lehessek.  A 2015-ös évemet külföldön töltöttem, ami megváltoztatott engem, és a

12729397_10205124816951702_6686725422125251153_n
Fotó: Polcz Péter

gondolkodásomat is. 2016-ban visszatértem Magyarországra, hogy folytassam a tanulmányaimat, kisebb-nagyobb utazásokkal megszakítva. És végül elérkeztünk 2017-hez, amikor is életem egyik legnagyobb kalandjára készülök, hogy egy messzi országban tölthessem a szakmai gyakorlatomat, de erről később, ha végre megvan a munkavállalási engedélyem.. 🙂

Az utazás mellett, imádok enni, és jelenlegi célom a barátnőmmel végig reggelizni Budapestet, amíg itthon vagyok, a Budapest Breakslow keretében, és további lifegoalom, hogy csak szimplán végig egyem a világot! 🙂 Az Y generáció tagjaként, természetesen a telefon és a social media az életem részem, imádok a telefonommal képeket készíteni, amivel próbálok megőrizni egy kis darabkát az élményeimből magamnak, és megosztani az emberekkel. Ha felkeltettem érdeklődésedet, hogy bele tekinthess a mindennapjaimba, akkor keresd fel az IG profilomat, ami: tfruzsa néven elérhető (https://www.instagram.com/tfruzsa/) .

Továbbá könyvmoly, és amatőr hosszútáv futó vagyok. Tavaly lefutottam életem első maratonját Kínában a Nagy Falon, bejegyzés később róla 🙂 Dióhéjban ennyi, kérdéssel, óhajjal, sóhajjal várom az üzeneteket! 🙂 tf.

 

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

